スポンサーサイト


Ka Pua U`i

IZさんが歌ってるのが好きです!
ハワイの風を感じながら、ヤシの木陰に座ってウクレレ1本で弾いている姿が。
とっても優しいメロディーですよ


Ka Pua U`i

Aloha wau ia `oe ku`uipo
Ku`u lei momi ku`u milimili
O ka heka `oe ona pua
O ke kupuna a`e hi`i poi nei

Hau`oli ka mana`o ke `ike aku
Kou maka palupalu e ke aloha
He aloha i pili ia ika pu`uwai
Ahe lei hi`ehi`e na ka makua

Puana ka inoa o ku`uipo
Ku`u lei nani lei maka mae
He nohea oe i ku`u maka
E ka pua u`i oe o na lani

私はあなたを愛しています 私の恋人よ
私の真珠のレイは私のお気に入り
たくさんの花々の中でもあなたが最高です

祖父母が大事にいしていたもの
見ていると幸せを思い出す
あなたの目は愛しくてやさしくて
私の心に愛をもたらしてくれる
両親にとっても自慢のレイです

私はあなたを愛しています 私の恋人よ
美しい私の恋人 最愛の大切なレイ
私の見た中では一番美しくてかわいい
天からやってきたかわいい花よ
スポンサーサイト

Tags  IZ

Comment

Post Comment

非公開コメント

Latest posts

