

ハワイアン【Ka Nohona Pili Kai】

この「Ka Nohona Pili Kai」とは日本の涙そうそうのメロディーが使われています。
日本人には親しみやすいメロディーラインがステキで、フラダンスでも好まれる曲の1つです。
ケアリー・レーシェルさんというハワイで有名なアーティストさんが、涙そうそうに感銘を受けた彼がHawaiianにアレンジして
自分の祖母との思い出を書いた曲です。

◆ Ka Nohona Pili Kai ◆

Pa hanu mai ka pua ehu o ke kai  E holu nape ana i ka lau ki
Me he leo `a`ala i mapu mai  E heahea mau nei

Aloha e, aloha no  Aloha ka hali`ali`a mau
He nani e, he nani no  He nani ka nohona pili kai

Lauele ka mana`o i ke aumoe  Hia`a i ka `ulaleo o ke kai
Ka`iawe ka ha`upu aloha  E ho`omalie mau nei

He pilikana ka malu ulu niu  Hei mai ana me ka pohuehue
A he wehi ho`i ko hi`ikua e  E kahiko mau nei

Puana `ia no ke ehu o ke kai  Ia hanu `a`ala o ke aumoe
Moe a`e ke ala e `alo ai  E ho`olale mau nei


波しぶきは、海の息吹  センネンボクの葉を鳴らせば
芳しい薫りを放ち、甘く囁く  まるで私に呼びかけているよう

愛しくて、ただ愛しくて  愛しい日々の思い出は甘く
美しく、ただ美しく  美しくたたずむ あの浜辺の家

夜の暗闇で、心は彷徨います  魂を呼び覚ます、海の声を聞いて
大切なことを思い返し  心に平穏が訪れる

ココナツ畑は家族のよう  輝く朝の光のように私を包んでくれる
去りゆく思い出は美しい  ずっと大切に残しておきたい

海のしぶきが、教えてくれる  深い闇夜のあの芳しいさざめき
道のりを私たちは歩いていく  こちらへおいでと手招きしている


Tags  涙そうそう フラダンス

Comment

Post Comment

非公開コメント

Latest posts

